maandag 3 juni 2013

Sixwordstory líon dva deel 2: GEZOCHT: Logica.


Helaas. Mister Misplaced. Mijn bijnaam bewijst zich wederom. Ik word niet begrepen. Dat is opzich niet erg. Daar leer ik als semiprofessioneel Fantast natuurlijk weer een hoop van.  Velen begrepen mijn laatste blog post en sixwordstory líon dva niet. “Gewoon tot zes tellen in verschillende talen toch? Want een telraam. Of ben ik ook dom?” Ik citeer mijn lieve vriendinnetje maar even. Zeer zeker ben je niet dom. Maar wat ik van je wil is blijkbaar niet duidelijk. Vandaar dat ik het maar gewoon even uitleg.
Mijn sixwordstory bestond inderdaad uit zes getallen. Geschreven in zes verschillende talen. Simpel. Dat klopt. Maar het doel was, dat jij als lezer, opzoek ging naar welke talen. Bij een taal vorm jij automatisch een land of werelddeel. Je vormt een beeld in je hoofd. Mijnsixwordstory is een trigger. Gemaakt om jou, de lezer, je eigen versie van mijn verhaal in je hoofd te laten vormen. Dus… Lees hem nog een keer en geniet. Ready for take-off!  


"Once again I went too deep." - N. P. C. Cloin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten