dinsdag 4 juni 2013

Professionele fantast Daan Roosegaarde aan het woord: "Net als Rembrandt z'n verf had, hebben wij onze microchips."

“Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.” Zijn de meest wijze woorden van een van de meest wijze personen uit de geschiedenis, Albert Einstein. En gelijk had ie. Met fantasie kun je alles. Neem nou Daan Roosegaarde. Wetenschapper, kunstenaar en fantast. Inmiddels bekend Nederlander. Met zijn Techno-Poetry verovert hij de hele wereld. Hij laat zien wat er mogelijk is als je je niet laat tegen houden door grenzen. Dat zouden meer mensen moeten doen!

 "Mensen zeiden dat wat ik wilde niet kan en niet mag. En mijn rol is om te laten zien dat dat wel zo is."




Hij laat zien wat er mogelijk is als je techniek mengt met fantasie. Daan Roosegaarde’s  fantasieën zijn al werkelijkheid geworden. Een overwinning voor professioneel fantasten, een ware toevoeging aan de wereld en een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis. Ik vind het mooi, wat zeg ik, ik vind het fantastisch. Jij ook? Check it out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten