zondag 16 juni 2013

Fotoreeks: Bomen zijn ... Wat vind jij?


Als je fantasie eenmaal toeslaat kan je hele wereld veranderen. Denk maar eens aan bomen. Sommige bomen bezorgen mensen slapeloze nachten. Maar bestaan ze echt? Ik ben de natuur in gegaan om potentieel enge bomen voor je vast te leggen. 


Onverklaarbaar enge bomen. Ze bestaan echt. Raar gegroeide takken die er uit zien als armen. Een boos gezicht lijkt schuil te gaan in de stam. Zo overdag zijn ze nog niet zo heel eng. Maar wacht maar tot de avond valt. Als de zon achter de horizon zakt en je helemaal alleen bent tussen de bomen. Geritsel, gekraak. De wind die speelt met de takken. Zwiepende geluiden. Een uil die zijn roep produceert. Vleermuizen die laag over komen vliegen. Op zo’n moment zou denk ik iedereen wakker willen worden. Eigenlijk zijn dit gewoon momenten waar de fantasie in je hoofd de overmacht neemt en jou helemaal gek maakt. Je inbeeldingsvermogen wordt sterker, geluiden lijken intenser. Overal registreert je brein beweging. Maar het zit allemaal in je hoofd.

Of toch niet..?

Gewapend met mijn camera ben ik voor jou de natuur in getrokken. Ik ben op zoek gegaan naar enge bomen. Dit is het resultaat. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten